L'Ajuntament de Montornès treballa perquè la ciutadania pugui fer valdre els seus drets i li facilita informació i suport davant dels problemes relacionats amb el consum.
En general, s'aposta per la via de la mediació com la més favorable i positiva a l'hora d'afrontar situacions conflictives derivades de la compra de productes i serveis.
L’atenció es presta els dijous, de forma alterna cada 15 dies en un dels dos emplaçaments següents:
- Edifici OAC Centre (c. de Sant Isidre 11-13) de 9.30 a 14.30 h
- Oficina del Barri (c. de les Hnas. de la Virgen Niña, 2) de 15 a 19 h
Cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 935721170 o bé enviant un correu electrònic a: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Cada any l'OMIC publica un calendari de butxaca amb les dates de prestació del servei. Des de l'any 2011, l'anvers del calendari està dedicat a un element patrimonial o equipament emblemàtic del poble.
Aquí en podeu veure la col·lecció: