CITA PRÈVIA: Evitem cues, estalviem temps
La via de tramitació preferent amb l'Ajuntament és la telemàtica i, en casos d’impossibilitat, la ciutadania pot fer tràmits de forma presencial a l’OAC, sempre amb CITA PRÈVIA. Per poder accedir a l'atenció presencial s'ha habilitat la plataforma montornes.cat/citaprevia.
En una primera pantalla, la plataforma permet ubicar en el mapa les dues oficines d'atenció ciutadana disponibles. També consultar si ja s'ha fet una reserva prèvia o anul·lar-la.
Si es selecciona "Sol·licitar cita prèvia" s'accedirà a una nova pantalla des de la qual es podrà escollir l'Oficina on es vol rebre l'atenció (OAC Centre al carrer de Sant Isidre o a l'Oficina del barri al carrer Hmnas. de la Virgen Niña) i el tipus de servei desitjat, així com el dia i hora, de les franges que el sistema mostri com a disponibles. També caldrà emplenar els camps de dades que es demanen (Nom, correu, etc.). Un cop clicada la pastilla "Sol·licitar cita prèvia", s'haurà finalitzat la reserva. Posteriorment, el ciutadà/na rebrà un correu amb la confirmació, les dades de la cita i un codi QR. En el cas de les cites prèvies de l'OAC Centre, cal dur aquest codi el dia reservat.
El sistema de cita prèvia permet evitar cues i esperes innecessàries. La sol·licitud de cita prèvia també es pot fer telefònicament al 93 572 11 70.
C. de Sant Isidre, 11 - 13
Telèfon: 93 572 11 70
Fax: 93 568 27 62
a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Matí: de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h
Tarda: dimarts i dijous de 17 a 19 h
Estiu (juliol i agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h. Tardes tancat.
24 i 31 de desembre: tancat
La tarda del dijous de Setmana Santa, l'equipament romandrà tancat
C. Hermanas de la Virgen Niña, 2
Telèfon: 93 568 81 27
a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Matí: dilluns, dimecres i dijous de 8.30 a 15 h
Tarda: dimarts de 17 a 19 h
Estiu (juliol i agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h. Tardes tancat.
24 i 31 de desembre: tancat
A Tràmits i gestions trobareu la llista de tots els tràmits disponibles a l’Ajuntament, en format presencial o en línia, amb la corresponent descripció i informació, i els formularis associats.
Per a tràmits que no disposin d’un model de sol·licitud específic, podeu fer servir la instància genèrica.
Podeu fer-nos arribar comunicacions d’incidències mitjançant l’app de l’Ajuntament.
La podeu descarregar des de l'App Store i el Play Store (clicant els enllaços de sota) o fent la lectura dels codis QR: