El servei de la plataforma Llega800 s'adreça a aquelles persones que tinguin interferències a la TDT motivades per la implementació del servei de telefonia mòbil de 4a Generació a Montornès. Les persones que, després de resintonitzar els canals als televisors, continuen tenint afectacions es poden posar en contacte al web de la plataforma Llega800 o trucar al telèfon gratuït 900 831 902.
Nou municipis i dues entitats s’han sumat als 49 membres de l’Associació de Municipis i Entitats per l’Aigua Pública (AMAP). Montornès és associat des de l’any 2018.
Aquest diumenge s’han sortejat els Vals de compra Moneder de la Campanya Som Comerç, una col·laboració de la Unió de Botiguers i l’Ajuntament. S’han repartit més de 300 premis amb una dotació global de 15.000 euros.
La campanya, impulsada per l’Ajuntament i la Unió de Botiguers, posa l’accent en el valor afegit del comerç de proximitat. Aquest Nadal es podran acumular descomptes per mitjà de la nova app Montornès Som Comerç i entrar en un sorteig de vals de compra per un total de 15.000 euros.
El Cicle Enotastos torna a fer parada a Montornès amb un nou tast de vins de la DO Alella que tindrà lloc el 12 de novembre a la Masia El Molí. L’alumnat de l’Escola d’Hoteleria del Vallès Oriental s’encarregarà del maridatge de les begudes amb tapes que prepararà especialment per a l’ocasió.
El govern espanyol aplicarà tres noves tarifes diferents en el rebut de la llum en funció dels trams horaris. L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ofereix assessorament sobre aquest i altres temes a les persones que ho necessitin.
Durant el 2020, l'Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va atendre 647 casos, 62 més que l’any anterior. Les consultes i mediacions més freqüents són les relacionades amb les telecomunicacions. Un 15% dels expedients estan directament relacionats amb la pandèmia.
El servei de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor s'ha mantingut operatiu durant tot el període de crisi de la Covid-19. Les persones que tinguin dubtes o problemes relacionats amb consum (subministraments, compres on line, etc.) es poden posar en contacte amb el servei al telèfon de l'Ajuntament (93 572 11 70) o través del correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Arxivat a: Ciutadania, Covid-19, Covid-19 i Establiments, Consum