CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Acords del Ple ordinari del mes de març

Acords del Ple ordinari del mes de març

07/03/2025

El dijous 6 es va celebrar la sessió del Ple ordinari corresponent al mes de març. Entre altres, es va aprovar l’adjudicació del servei d’inspecció i control de qualitat del servei de neteja viària. El Ple va començar amb la lectura del manifest institucional amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

COMPOSICIÓ DEL PLE: 17 regidors i regidores.
Govern local: MONTORNÈS EN COMÚ (7) i ERC-ACORD MUNICIPAL (1)
Oposició: PARTIT DELS SOCIALISTES DE CATALUNYA (4); FEM MONTORNÈS (3) i PARTIT POPULAR (2). 

Síntesi dels acords. 

  • Aprovada per unanimitat la suspensió de l’aprovació inicial de l’ordenança fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre l’Increment de Valor dels Terrenys de Naturalesa Urbana (IIVTNU), conegut com a plusvàlua. La suspensió respon a la necessitat d’adequar-la a les darreres disposicions legals aprovades pel Congrés dels Diputats. 
  • Aprovada la modificació de l'ordenança fiscal núm. 42 reguladora del preu públic per la prestació dels serveis de l'Escola municipal de Música, Dansa i Aula de Teatre. Els preus es mantenen així com les bonificacions per a famílies nombroses, monoparentals i amb persones amb discapacitat i s’introdueixen algunes modificacions per millorar la gestió de rebuts i baixes. 
    Recompte de vots: A favor 15 (7 MeC; 1 ERC; 4 PSC; 3 FEM Montornès); En contra: 0; Abstencions: 2 (PP) 
  • Aprovada la modificació de l'ordenança fiscal núm. 46 reguladora del preu públic per la prestació dels serveis de la Llar d'Infants Pública El Lledoner. Els preus es mantenen i també les bonificacions. S’introdueixen algunes modificacions en la gestió dels serveis extres per millorar-ne la gestió. 
    Recompte de vots: A favor 15 (7 MeC; 1 ERC; 4 PSC; 3 FEM Montornès); En contra: 0; Abstencions: 2 (PP) 
  • Aprovada la modificació de l'ordenança fiscal núm. 52 reguladora del preu públic per la prestació dels serveis programats per a la infància del municipi, que queden sense variacions. S’actualitza el preu del Casal de Vacances per poder-lo comptar per dies i així poder fraccionar els cobraments adequadament, tenint en compte que enguany començarà a mitja setmana. A l’ordenança deixen d’estar-hi inclosos els preus dels serveis referits al jovent, que passen a tenir una ordenança pròpia. 
    Recompte de vots: A favor 15 (7 MeC; 1 ERC; 4 PSC; 3 FEM Montornès); En contra: 0; Abstencions: 2 (PP) 
  • Aprovat l'establiment i l'ordenació de l'ordenança núm. 54 reguladora del preu públic per la prestació dels serveis programats adreçats al jovent del municipi. S’hi inclou, com a novetat, un Casal d’estiu per a joves de 12 a 21 anys amb disfunció funcional severa. 
    Recompte de vots: A favor 15 (7 MeC; 1 ERC; 4 PSC; 3 FEM Montornès); En contra: 0; Abstencions: 2 (PP) 
  • Aprovada l’adjudicació del contracte del servei de seguiment i control de qualitat del servei de neteja viària del municipi de Montornès del Vallès a l’empresa AMBIENS (Gestió de Recursos Ambientals, SL). El contracte serà vigent a partir de l’1 de setembre (quan faci sis mesos de la posada en marxa del servei de neteja a l’actual empresa adjudicatària, iniciat aquest mes de març). Tindrà una durada de 2 anys i mig. L’import total de l’adjudicació és de 56.567,50 € (IVA inclòs). Els 4 mesos d’aquest any costaran 7.542,33 €. 
    Recompte de vots: A favor 14 (6 MeC; 1 ERC; 4 PSC ; 3 FEM Montornès); En contra: 0; Abstencions: 2 (PP) 

El Ple va finalitzar amb la sessió de control dels òrgans de govern. El vídeo està disponible al Canal de YouTube de l'Ajuntament i, en breu, al portal d’”ÀudioVideoActa”. Hi podeu accedir des dels enllaços adjunts a aquesta informació.

Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania
Un moment de la sessió plenària del 6 de març de 2025
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona