CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Montornès integra la carpeta ciutadana amb "El Meu Espai" de l'AOC per millorar la gestió i consulta dels tràmits

Montornès integra la carpeta ciutadana amb "El Meu Espai" de l'AOC per millorar la gestió i consulta dels tràmits

29/01/2025

El sistema integrat permet la ciutadania consultar de manera àgil els seus tràmits, expedients i dades personals amb totes les administracions públiques catalanes.

L’Ajuntament ha integrat la informació de la carpeta ciutadana municipal amb la carpeta interadministrativa “El meu espai” de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC). D’aquesta manera, la ciutadania té accés telemàtic des del mateix lloc a les gestions i informació que tinguin a veure amb les administracions públiques catalanes, com ara expedients en tràmit, tràmits realitzats, notificacions i les dades consultades per les diferents administracions.

Per accedir a “El Meu Espai” cal entrar al web https://seu-e.cat/mygov/ i identificar-se mitjançant Idcat Mòbil, Certificat Digital, Cl@ve o qualsevol altre sistema d’autenticació.

La integració completa de la carpeta ciutadana municipal a “El meu espai” es durà a terme per fases. Es preveu que durant l’any 2025 es vagin afegint nous serveis electrònics com ara la descàrrega del padró municipal.

Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona