El sistema integrat permet la ciutadania consultar de manera àgil els seus tràmits, expedients i dades personals amb totes les administracions públiques catalanes.
L’Ajuntament ha integrat la informació de la carpeta ciutadana municipal amb la carpeta interadministrativa “El meu espai” de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC). D’aquesta manera, la ciutadania té accés telemàtic des del mateix lloc a les gestions i informació que tinguin a veure amb les administracions públiques catalanes, com ara expedients en tràmit, tràmits realitzats, notificacions i les dades consultades per les diferents administracions.
Per accedir a “El Meu Espai” cal entrar al web https://seu-e.cat/mygov/ i identificar-se mitjançant Idcat Mòbil, Certificat Digital, Cl@ve o qualsevol altre sistema d’autenticació.
La integració completa de la carpeta ciutadana municipal a “El meu espai” es durà a terme per fases. Es preveu que durant l’any 2025 es vagin afegint nous serveis electrònics com ara la descàrrega del padró municipal.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.