L’oficina de Montornès ha comunicat el compromís d’ampliar de forma immediata l’horari d’atenció fins a les 14 h i sense cita prèvia. És la primera resposta després de la carta enviada per l’Ajuntament fa uns dies als bancs reclamant la millora de l’atenció a la gent gran i de les mobilitzacions de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès.
La carta que lAjuntament va enviar fa uns dies a les entitats bancàries amb seu al municipi i les mobilitzacions de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès per reclamar una millor atenció a la gent gran ha donat un primer resultat. Representants del BBVA s’han entrevistat aquest dimarts amb l’alcalde, José A. Montero i amb la regidora delegada de l’Àrea de Gestió Econòmica i regidora de Gent Gran, Natalia Segura. Durant la trobada, l’alcalde i la regidora han reiterat la preocupació per la situació de moltes persones grans afectades pel deteriorament del servei presencial que presten les entitats bancàries i la necessitat de donar resposta a les seves demandes. Una preocupació expressada ja en la carta que l’Ajuntament, amb l’acord de tots els grups municipals, va enviar fa uns dies a les entitats financeres del poble i en la moció aprovada fa uns mesos pel Ple Municipal.
A la reunió, celebrada a l’Ajuntament, els representants del BBVA s’han compromès a implementar de forma immediata l’ampliació de l’horari d’atenció al públic fins a les 14 h, sense necessitat de cita prèvia.
També s’han referit a altres compromisos a nivell general com l’habilitació de caixers automàtics més fàcils de fer servir i, en el cas del BBVA, la posada en marxa d’una APP de funcionament senzill, específica per a la gent gran.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.