A partir d'aquest dijous, 11 de juny, l'edifici municipal del carrer de Sant Isidre i l'Oficina del barri començaran a atendre presencialment la ciutadania. L'atenció només es farà amb CITA PRÈVIA, que es podrà sol·licitar a través d'Internet i també per telèfon.
L'edifici de l'Ajuntament ha deixat de ser l'espai on es presti atenció presencial a la ciutadania. Durant les darreres setmanes s'ha adaptat l'edifici municipal del carrer de Sant Isidre, a Montornès Centre, i l'Oficina del barri, a Montornès Nord, perquè s'hi pugui fer atenció presencial amb totes les garanties de seguretat.
En tots els casos l'atenció es farà amb CITA PRÈVIA, per a la qual cosa s'ha habilitat un nou sistema de reserva a través d'Internet.
- A l'OAC Centre (c. de Sant Isidre, 11-13) es faran tràmits relacionats amb el padró, l'obtenció del certificat digital IdCat, informació general i registre de documents. L'horari serà de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h.
L'equipament també acollirà, en horari de 9 a 14 h, atenció presencial d'Urbanisme i Territori; Serveis Socials, i del departament d'Ocupació, Promoció Econòmica i Comerç (OPEC).
- A l'Oficina del barri (c. Hermanas de la Virgen Niña) també s'hi podran fer tràmits relacionats amb el padró, l'obtenció del certificat digital IdCat, informació general i registre de documents. L'horari serà els dilluns, dimecres i dijous, de 8.30 a 15 h. Els dimarts, de 17 a 19 h.
L'Oficina del barri també recuperarà l'atenció presencial amb horaris propis de serveis com el de Mediació, el de rehabilitació d'edificis i de suport a comunitats, i el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD).
NOU SISTEMA DE CITA PRÈVIA: Evitem cues, estalviem temps
Per poder accedir a l'atenció presencial s'ha habilitat la plataforma montornes.cat/citaprevia.
En una primera pantalla, la plataforma permet ubicar en el mapa les dues oficines d'atenció ciutadana disponibles. També consultar si ja s'ha fet una reserva prèvia o anul·lar-la.
Si es selecciona "Sol·licitar cita prèvia" s'accedirà a una nova pantalla des de la qual es podrà escollir l'Oficina on es vol rebre l'atenció i el tipus de servei desitjat, així com el dia i hora, de les franges que el sistema mostri com a disponibles. També caldrà emplenar els camps de dades que es demanen (Nom, correu, etc.). Un cop clicada la pastilla "Sol·licitar cita prèvia", s'haurà finalitzat la reserva. Posteriorment, el ciutadà/na rebrà un correu amb la confirmació, les dades de la cita i un codi QR. En el cas de les cites prèvies de l'OAC Centre, cal dur aquest codi el dia reservat.
El nou sistema de cita prèvia permetrà evitar cues i esperes innecessàries i facilitarà el compliment de les normes d'higiene i seguretat preceptives derivades de la crisi de la Covid-19. La sol·licitud de cita prèvia també es podrà fer telefònicament al 93 572 11 70.