El servei de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor s'ha mantingut operatiu durant tot el període de crisi de la Covid-19. Les persones que tinguin dubtes o problemes relacionats amb consum (subministraments, compres on line, etc.) es poden posar en contacte amb el servei al telèfon de l'Ajuntament (93 572 11 70) o través del correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
El servei de l’Oficina d’Atenció al Consumidor segueix actiu i atenent les consultes que li van arribant. En aquest període d'emergència, en que les persones estan confinades a casa, les problemàtiques han derivat cap a qüestions relacionades amb els subministraments la llar i les compres a través d'Internet. L'OMIC hi dona resposta i ha aportat una guia de preguntes freqüents per resoldre dubtes.
Durant aquest període, el servei també fa seguiment dels expedients iniciats amb anterioritat a l'inici de l'estat d'alarma i que, en alguns casos, han quedat aturats per la paralització dels terminis legals decretada durant la crisi.
El contacte amb el servei per exposar dubtes o problemàtiques, es pot fer telefònicament a través del número de l'Ajuntament 93 572 11 70 (de dl. a dv. de 9 a 15 h) o al correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e). Cal deixar les dades (nom, DNI, telèfon i mail) i explicar breument el cas. Posteriorment, des del servei es posaran en contacte amb la persona interessada.
En l'enllaç adjunt, trobareu el detall del procediment així com documentació d'interès.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.