El Servei de Mediació Ciutadana realitza aquests dies seguiment telefònic dels casos oberts durant l’any i dels casos detectats durant el període d'estat d'alarma. També ha elaborat una petita guia de consells per mantenir una bona convivència a casa.
Tot i que els equipaments municipals es mantenen tancats a causa de l'estat d'alarma de la Covid-19, la majoria de serveis continuen funcionant telemàticament i a través de l’atenció telefònica. És el cas del Servei de Mediació Ciutadana, que manté el contacte amb les comunitats veïnals i fa seguiment telefònic dels casos oberts durant l’any.
També s'ha iniciat el seguiment dels casos detectats durant el període de confinament. Es tracta principalment de conflictes veïnals que tenen l'origen en petites molèsties o malentesos entre veïns de la mateixa escala.
L’objectiu és procurar una bona convivència, oferir suport i facilitar que els conflictes es puguin reconduir de forma dialogada.
#cuidemnosmontornes, també a casa
El Servei de Mediació ha elaborat una petita guia amb consells molt senzills per ajudar a mantenir una bona convivència dins de les cases. Entre altres coses es recomana parlar i, sobretot, escoltar la resta de persones, respectar la privacitat de cadascú i mantenir una organització familiar amb horaris i repartiment de tasques pactats. (Trobareu els consells en el document adjunt).
Podeu contactar amb el Servei de Mediació Ciutadana:
- Al telèfon l’Ajuntament 93 572 11 70 (de dilluns a divendres de 9 a 15 h)
- Per correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.