Un centenar de persones van assistir, divendres 12 d’abril, a la presentació dels nous serveis que ofereix l’Oficina del barri des d’aquesta setmana. Els veïns van visitar les noves dependències al carrer de las Hermanas de la Virgen Niña
L’Espai cultural del carrer de la Casa Nova va ser l’escenari de la presentació dels nous serveis de l’Oficina del barri i dels set professionals que els duen a terme.
A l’acte, que va comptar amb la presència de l’alcalde, José Montero, i de diversos regidors de l’Ajuntament, els veïns van poden intervenir amb preguntes o observacions sobre el barri de Montornès Nord. A continuació la comitiva va visitar les noves instal·lacions del carrer de las Hermanas de la Virgen Niña on es va servir un petit refrigeri.
A partir d’ara l’horari de l’Oficina del barri és de dilluns a divendres de 10 a 14 h. De dimarts a dijous, també obre a les tardes, de 16 a 19.30 h.
Des l’equipament s’ofereixen diversos serveis. Els que es feien fins ara com l’assessorament a les comunitats de propietaris i el de suport a la rehabilitació dels edificis del barri. I els que s’acaben d’incorporar: orientació i inserció laboral; seguiment a emprenedors, i el servei de foment a la participació ciutadana i d’acció sociocultural.
A banda d’això, amb el suport de la Llei de barris, s’han ubicat a l'Oficina altres serveis oberts per a tot el poble com ara el d’Informació i Atenció a a Dona (SIAD), el de Mediació Ciutadana (SMC) i l’Oficina Municipal d’Acollida (OMA).
L’Oficina del barri gestiona les actuacions del Projecte d’Intervenció Integral de Montornès Nord, que compta amb la subvenció de la Llei de millora de barris de la Generalitat.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.