CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Dimecres de cendra

Dimecres de cendra

Dia i hora: dimecres 21/02/2007 a les 18:30

Després de la disbauxa del cap de setmana, el Centre d’Iniciatives Juvenils i Culturals ha previst acomiadar a Sa Majestat Carnestoltes com es mereix: amb una rua de dol i una sardinada popular

Preu: Gratuït

Durant tot el Dimecres de cendra s'exposarà la sardina (que és una pinyata) a l'escola Marinada.

A les 18.45h sortirà des del CEIP Marinada la rua de dol per a l’enterrament de la sardina que anirà acompanyada amb la música i el foc dels Diables de Montornès. La rua continuarà per carrer Llibertat, el CIJC, i acabarà la plaça del Primer de Maig, on hi haurà una actuació de grup de vent de l’Escola Municipal de Música. Després, els Diables de Montornès trencaran la pinyata.

Per posar el punt i final al Carnaval, el CIJC ha organitzat una sardinada popular. L'àpat començarà a les 19.15h a la plaça del Primer de Maig. Per participar-hi cal recollir un tiquet gratuït a la mateixa plaça mitja hora abans.

El CIJC ha comptat amb la col·laboració de l'AMPA i CEIP Marinada, els grallers de la Colla Gegantera, de l'Escola Municipal de Música, l'Aula de Teatre, els Diables de Montornès i els pares dels infants de l'espai infantil del CIJC.

Arxivat a: Sociocultural
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona